[smartdoctor] UPITNIK ZA MJERENJE KAKVOĆE PROGRAMSKE POTPORE VOĐENJU ORDINACIJA OBITELJSKE MEDICINE -Podsjetnik

  • From: Diana Kralj <ordinacija-kralj@xxxxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sun, 09 Dec 2012 23:45:14 +0100

Poštovane liječnice i liječnici,

Evo, anketa traje još jedan dan... Zahvaljujemo svima
Vama koji ste se odazvali našem pozivu. Vas koji ste započeli
molimo da dovršite popunjavanje, pogotovo Vi koji ste popunili
više od pola.
Podsjećamo da ako funkcionalnost programa nije vidljiva
ili intuitivno prepoznatljiva ili pak nije dokumentirana u
uputstvima za korištenje - smatra se kao da uopće nije
primijenjena. Zato u mjernim ljestvicama nema opcije NE ZNAM.
Molimo da Vi koji niste do sada ispunili anketu, bilo da ne
stignete ili ste ju jednostavno ignororali i već Vam pomalo
idu na živce stalni podsjetnici - iskoristite još ovaj kratki
period i žrtvujte dio svog dragocjenog vremena da doprinesete
kvaliteti mjerenja, ali i dokazu o kvaliteti mjerene populacije
tj. dokažete da ste zainteresirani za utvrđivanje problema
danas kako bi Vam bilo lakše raditi sutra unatoč teškim
trenucima i problemima koje trenutno proživljavate.

Hvala svima, a do stvarnog kraja ankete podsjećamo:

Za pristup anketi kliknite na poveznicu:

https://www.surveymonkey.com/s/G5L3JYV

ili, ako Vam je to lakše, pristupite preko poveznice na
KoHOM-ovoj web stranici:

http://www.kohom.hr

Srdačan pozdrav,

mr.sc. Damir Kralj, dipl.ing.el.  ( damir.kralj@xxxxxxxxxxx )

Za KoHOM:

Diana Kralj, dr.med.

Mario Malnar, dr.med.

    Moj Telekom Portal - brzo i jednostavno administrirajte sve Vase HT usluge
    na http://moj.hrvatskitelekom.hr
[Prilog uklonjen: Izvorni tip priloga: "text/plain", ime: "unnamed"]