[smartdoctor] Re: Trakice

  • From: dr. Vesna Dujmović <vesna.dujmovic@xxxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 14 Oct 2013 16:14:20 +0200

U NN broj 119 , od 25.9.2013. je izašao Pravilnik o izmjenama pravilnika o
ortopedskim pomagalima ( u privitku je link).
Navedeno je da se mijenjaju indikacije pod rednim brojevima :
168 - po legendi je to štrcaljka za inzulin sa integriranom iglom
170-igle za injektor za terapiju šećerne bolesti
174- trakice i lancete za glukometar.

Dalja pojašnjenja promjena su , po meni , dosta nespretno podijeljena - koje
promjene pripadaju kojim indikacijama.
Mislim  da su i naše programske kuće( bar naša ) , izgleda , krivo preuzele
promjene-  prvo je napisana promjena 168 ( štrcaljke ) , ali je napisano da se
to odnosi i na indikaciju 174 ( trakice i lancete ), što mislim da nije
ispravno.
Mislim , da bi trebalo ići ovim redom - promjena indikacije 168 ; potom 170 i
na kraju , što nije naznačeno 174 .
Molim Vaše mišljenje.

  Od:Vlatka Hajdinjak Trstenjak <vlatkaht@xxxxxxxxx>
  Za:smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx

  Koje NN?

  Dana 14. listopada 2013. 07:55 Ines Zelić Baričević <ines.zelic@xxxxxxxxxxx>
je napisao/la:

    promijenjena klauzula za trakice za dijabetes -??
    per os terapija nema više pravo na trakice! a inzulini puno manje!
    Ines Z