[smartdoctor] Tko će liječiti te ljude, možda HZZO???

  • From: "BARI" <bari.sita@xxxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 2 May 2013 10:38:18 +0200

Ja bi Vam rado rekla kakvi su moji ugovori-potpisani ili nepotpisani...Ali
kako ih nikad nisam namjeravala potpisati ne znam gdje sam ih stavila
J....Kad pronađem,javiti ću...

Da potpišem vlastoručno da mi se smanje sva sredstva kad hazo hoće i koliko
hazo hoće...??? Pa sama bi sebi  "odrezala ruku"..PORED VAŽEĆIH UGOVORA DO

Lijepo je NAŠ  odvjetnik rekao-ni dvije najveće moguće godišnje kazne nisu
ništa u usporedbi-PLATIM TE SVE PO PET KUNA !

Krepat,ma ne molat,Ida

Upravo tako Jasna...

Tko će liječiti te ljude, možda HZZO???