[smartdoctor] Re: Skender - beg !!!

  • From: Josip Skender <joskender@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 6 Feb 2014 15:41:35 +0100

hvala svima na e-mail podrškama
ali
moram naglasiti da što se tiče samog rada kod mene u moje dvije ambulante
nije bilo mnogo teže nego inače--osim što prilikom putovanja moraš paziti
da te neko odlomljeno drvo ne opali.
Mnogo teže je bilo lani kada je palo u mjesec dana oko 8 metara snijega.
Sada su u mnogo težim uvjetima Čabarski kraj(ne mogu da dobijem
dr.Valentinu Šestan) te područje Mrkoplja, Fužina i Lokava
koji nemaju niti struje, niti telefona-a svi rade na MCSu koji ima bazu na
serveru, pa ne znam kako izdaju rp. jer nemaju uvid u kartoteku.
Koliko čujem niti pacijenti(ako su normalni !?) ne idu po ovom vremenu u
ambulantu osim ako nije PRIJEKA POTREBA, ali će za koji dan nahrupiti(i
zaostaci) a ne znam kada će njima biti sva tehnika osposobljena.
Kako Vama ovo izgleda grozno tako je za mnoge pa i mene, jako jugo ili bura
na moru užasna, ali naši kolege na otocima i priobalju i tada "normalno"
rade
kao što reče ona naša pučka izreka:
"BOG JE SVAKOM DAO ONAKAV KRIŽ KAKAV MOŽE NOSITI"
uz malo slika radi dojma

Dana 6. veljače 2014. u 12:25 Željka Perić <zeljka.peric@xxxxxxxxxxxxxx> je

--
"jskender"