[smartdoctor] Re: SRAMOTA

  • From: Tanja Pekez-Pavliško <tanja.pekez-pavlisko2@xxxxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 09 Feb 2012 09:10:47 +0100

Slažem se da je sramota. I isto tako znamo da se Marija sa
curama i te kako zna boriti s gospodinom. Ali, ovo sad nije
napad samo na nju nego na sve nas koji želimo transparentne,
ponavljam TRANSPARENTNE uvjete rada. Nije nam problem raditi,
ali nam je problem raditi bez opreme (još uvijek nismo nivo
Ruande). I nije nam problem raditi za "male" novce. Ali dok god
u ovoj državi ljudi koji su daleko manje uložili u svoje
obrazovanje i napredak u struci zarađuju daleko više od
liječnika, dotle će nam biti ovako. Dok god netko tko ne
plaća redovno doprinose ovoj državi dolazi u našu ordinaciju
i kaže da tko smo mi, vidi koliko zarađujemo, on zarađuje
toliko više od nas i sl... dotle će nam se događati ovakve
stvari. I ne samo nama, nego i dr. Petricu i njegovoj sviti.
Ovim što je izrekao, dr. Petric nije srozao "KOHOMOVCE", nego
sve liječnike.

Stoga ovaj put pored Marije mislim da treba odgovoriti sam KOHOM
na memorandumu, Slobodnoj Dalmaciji.

Pozdrav

Tanja Pekez-Pavliško
Citiram Višnja Maljak <visnja.maljak@xxxxxxxxxxx>:

Kaj se toliko čudite Petricu?! Pa dovoljno je pogledati koju
karikaturu imaju za gradonačelnika! To je sramota za cijelu Hrvatsku!

Tanja Pekez-Pavliško
   Moj Telekom Portal - brzo i jednostavno administrirajte sve Vase HT
usluge    na http://moj.hrvatskitelekom.hr