[smartdoctor] Re: SLOBODNA DALMACIJA, 18.07.2015. - HLK

  • From: Željka Perić <zeljka.peric@xxxxxxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 22 Jul 2015 09:40:56 +0200

Svaka Vam čast kolegice Nives , razložno i razborito . Mi , koji smo u P.M. /
primarnoj medicini , naravno /, a predstavnici smo u HLK , nastojat ćemo
učiniti sve što je moguće da se stvari postave upravo tako kako Vi rekoste –
neka baci kamen ... !. Svako Vam dobro , ponajviše zdravlja , srdačan pozdrav
iz okna 55 , Perić