[smartdoctor] Re: SLOBODNA DALMACIJA 10-08-2012

  • From: Zrinko Karlović <zrinko.karlovic@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sun, 12 Aug 2012 15:59:06 +0200

Ja sam se nadao da će se u pranju proširiti, ali očito takav materijal
farmaceuti nisu još izumili...  Možda jedino da sam po dvije spajao u
jednu, ali nisam našao dobrog kirurga.  Pa ću, ako budu tražili povrat,
imati problema otkriti kome je koja majica otišla, na mene sigurno
nijedna.

Dana 12. kolovoza 2012. 14:37 ljiljana horvatek <ljiljana1949@xxxxxxxxx> je