[smartdoctor] Re: Radno mjesto

  • From: Vesna Dejanovic <vesnadejanovic@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 31 Aug 2011 02:30:38 -0700 (PDT)

da

--- On Wed, 8/31/11, Indira Fistanić <indira5@xxxxxx> wrote:

From: Indira Fistanić <indira5@xxxxxx>
Subject: [smartdoctor] Re: Radno mjesto
To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
Date: Wednesday, August 31, 2011, 8:59 AM

Da.

> Od: "Petar Strinić"
> Za: Mirjana
> Datum: 30.08.2011 17:43
> Naslov: [smartdoctor] Re: Radno mjesto

Ima scenarija 2, samo je pitanje koliko ćemo se angažirati.
Ja sam prošlu godinu proveo u dopisivanju sa nadležnima. Dobio sam
neke odgovore i smjernice.
Nažalost, premalo je onih koji su nešto učinili.
Što ste Vi učinili da se principi promijene?

Natječaj koji navodite, a i sam imam sličnih iskustava, proveden je
prema zakonu koji ravnatelju daje diskrecijsko pravo. Po tome je on
uvijek u pravu, i treba tako biti jer je odgovoran. Na nama je
pokretanje promjena i olakšavanje ravnateljima pri odabiru.

Evo anketa: Tko je za to da specijalist opće/obiteljske medicine ima
prednost pri zapošljavanju u svojoj struci?
Tko podržava neka pošalje poruku sadržaja "DA".

P.S. Sad kolegice, idemo gledati i uspoređivati brojnost kolega koji
podržavaju ispravljanje nepravde, sa brojnosti onih koji su pokazali
interes za EU edukaciju.