[smartdoctor] Re: Radno mjesto

  • From: Dijana Rs <dijana.rs1@xxxxxxxxx>
  • To: "smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx" <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>, "rudika.gmajnic@xxxxxxxxxxx" <rudika.gmajnic@xxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 31 Aug 2011 11:04:27 +0200

Poštovani kolega Gmajnić,

Mislim da Vaš potez nije probudio zle duhove. Dapače, pozdravljam Vašu
inicijativu i potez stavljanja oglasa za radno mjesto na našu listu. Napisali
ste stvari onako kako jesu. Ponudili posao pa čak i stan. Pa tko želi, neka
izvoli. Potez koji zaslužuje pohvalu.

No, jad koji se javio kod kolega je zbog drugih razloga.
Primjer kolega koji rade u obiteljskoj kao SOM-ovi u Krapinsko zagorskoj
županiji, a išli su na specku kao domski liječnici. Kolege i kolegice kod nas u
Zagorju moraju odraditi 10 godina u DZ- u sa nemogućnošću normalnog odlaska u
koncesiju ili drugu županiju. Dapače, kolegici koja je bila na porodiljnom
dopustu u tom periodu,nisu ubrojali u tih 10 godina odrade domu zdravlja
porodiljni.
Na žalost, postoje i takvi slučajevi. Svi znamo da je UV HZZO-a donio odluku da
se obavezno vrati samo onaj period koji je netko od kolega bio na specki, znači
u ovom slučaju 3 godine. Ali kao što ste napisali i sami: zakoni ne vrijede
svugdje jednako. I od tuda žuč i jad kolega.
A ne bi tako trebalo biti.

Ravnatelji domova zdravlja bi trebali biti osobe koje poštuju zakone i provode
ih. Ja ne mogu suditi kako je u drugim županijama. Ali znam kako je u Zagorju.
Znam da tamo ljudi odrađuju specku 10 godina, da se na dopise upućene na UV DZ-
a nitko ne očituje, da kolege koriste 4% domskog prostora, a DZ naplaćuje
režije za 10% prostora. I ne odgovara na dopise. Da su kolege u nekim
ispostavama  dežurali ljeti popodne besplatno. Jer su "neki" odlučili da sve
ordinacija rade samo ujutro. I kad su se kolege pobunili, bili su kažnjeni na
različite načine. Od nemogućnosti odlaska na godišnji, do promjene smjene...

I zato još jednom pozdravljam Vašu inicijativu za ovakve oglase. A ujedno i za
Vaš dugogodišnji angažman na radu na uvažavanju naše struke i specijalizacije,
kao i predstavljanju hrvatske obiteljske medicine u svjetskim asocijacijama.

I zato ne zamjerite kolegama koji imaju loša iskustva. Na žalost, toga ima više
od svijetlih primjera.

A ujedno Vas kao ravnatelja doma zdravlja pitam- kako bi reagirali na činjenicu
da pojedini Vaši djelatnici u privatne svrhe koriste vozila DZ-a i s njima
odlaze kući i dolaze na posao, a za sve to vrijeme uredno dobivaju putne
troškove?
Da li bi Vi kao ravnatelj to kaznili i prijavili ili bi samo šutjeli?
U Zagorju je to na žalost praksa i svi ponovno šute.

Srdačan pozdrav ,
Dijana Ramić Severinac

Poslano s mog iPhone uređaja