[smartdoctor] Re: Radno mjesto

  • From: Dr. M. Starčević <milica.starcevic@xxxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 31 Aug 2011 10:01:19 +0200

  From: Meri Meri
  To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  Sent: Wednesday, August 31, 2011 7:34 AM
  Subject: [smartdoctor] Re: Radno mjesto

  From: lpavelin <ljubica.pavelin@xxxxxxxxxxx>
  To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  Sent: Tue, 30 August, 2011 19:47:22

  From: smartdoctor-bounce@xxxxxxxxxxxxx
  Sent: Tuesday, August 30, 2011 7:41 PM
  To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx

  DA

  -----Izvorna poruka-----
  From: Petar Strinić
  Sent: Tuesday, August 30, 2011 5:41 PM
  To: Mirjana
  Cc: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx

  Ima scenarija 2, samo je pitanje koliko ćemo se angažirati.
  Ja sam prošlu godinu proveo u dopisivanju sa nadležnima. Dobio sam
  neke odgovore i smjernice.
  Nažalost, premalo je onih koji su nešto učinili.
  Što ste Vi učinili da se principi promijene?

  Natječaj koji navodite, a i sam imam sličnih iskustava, proveden je
  prema zakonu koji ravnatelju daje diskrecijsko pravo. Po tome je on
  uvijek u pravu, i treba tako biti jer je odgovoran. Na nama je
  pokretanje promjena i olakšavanje ravnateljima pri odabiru.

  Evo anketa: Tko je za to da specijalist opće/obiteljske medicine ima
  prednost pri zapošljavanju u svojoj struci?
  Tko podržava neka pošalje poruku sadržaja "DA".

  P.S. Sad kolegice, idemo gledati i uspoređivati brojnost kolega koji
  podržavaju ispravljanje nepravde, sa brojnosti onih koji su pokazali
  interes za EU edukaciju.

  database 6172 (20110601) __________

  http://www.eset.com