[smartdoctor] Re: RULET SE NASTAVLJA: zakup/koncesija

  • From: Zlatko Sušanj <zlatko.susanj@xxxxxxxxx>
  • To: "smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx" <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 18 Jul 2015 10:42:39 +0200

Kad tako uspješno ubire lovu treba biti doživotni !*****

Poslano s mojeg iPhonea

17.07.2015., u 21:18, Mira Baras <mirabaras@xxxxxxxxxxx> napisao:

Svaka cast !!!!!!!
Mislim da Petric mora u mirovinu odmah!!!!

Date: Wed, 15 Jul 2015 11:04:33 +0200
From: denis.vulic@xxxxxxxxxxx
To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
Subject: [smartdoctor] RULET SE NASTAVLJA: zakup/koncesija

U Splitsko dalmatinskoj županiji smo zaprimili račun za
koncesiju na 1250kn. Na upit računovodstvu županije da li je
usklađen taj račun sa Odlukom ministra , oni su rekli u smislu
da to nije pravno obvezujuće i da ravnatelj DZ će napraviti pa
i ja znam što već. To znači da će Petric poslati račun
1250kn+PDV. Rulet u kojem je moj život se nastavlja-ovo me sve
nervira užasno. HZZO započinje uređenje sustava, pacijenti
žele maksim, a ja imam stenokardije zbog glupog zakupa prostora

Stavljeni smo na raspolaganje za zlostavljanje zbog odluke kojom
ako zelimo promjeniti prostor u kojem smo moramo tražiti
suglasnost SD županije i njihovog odbora , čija odluka mora
biti jednoglasna, a jedan od glasova je i glas ravnatelja DZ.

Kada bi se petric morao brinuti da zadrži zakupce prostora ,
onda ne bi bio više introvertiran već bi sa svojim kolegama
(nisam sigurna da ga itko više smatra kolegom) razgovarao i
nastojao poboljšati uvijete u kojem rade. On je od najobičnjeg
iznajmljivanja napravio mobing. A možda je i zaboravio da za 3
godine ide u mirovinu ;) x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x
x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x
x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x
x x x x x x .

Moj Telekom Portal - brzo i jednostavno administrirajte sve Vase HT usluge
na http://moj.hrvatskitelekom.hr