[smartdoctor] Prosl.: Re: [smartdoctor]

  • From: dr.lada.grandic@xxxxxxxxx
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 15 May 2013 17:07:35 +0100

* Izvorna poruka *
Od:
miroslavstrbad@xxxxxx
Poslano:
13:57:59
15.05.2013
Prima:
smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
Predmet:
Prosl.: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] molim pomoć

Ako imate evidentiranu dijagnozu/F10,F11...;/ u zdravstvenom kartonu onda je i
upišite na potvrdu koju šaljete na medicinu rada, a oni će dalje napraviti
potrebno za ocjenu...Pozdrav.
> Od: "Zlatko Suśanj" <zlatko.susanj@xxxxxxxxx>
> Za: "smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx" <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
> Datum: 15.05.2013 14:50
> Naslov: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] molim pomoć

Istinu,uz rizik da pacijent ode od Vas, ili "šminku" uz neke druge moguće
rizike . Bojim se da nisam pomogao ali takva su moja iskustva !

Poslano s mog iPad uređaja