[smartdoctor] Re: Promjene

  • From: Dijana RS <dijana.rs1@xxxxxxxxx>
  • To: "smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx" <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 23 Aug 2012 16:53:42 +0200

A što s nama koji imamo u ordinacijama aparate i za HbA1c i CRP?
Da li postoji mogućnost da od HZZO-a tražimo da i nama to uvrste u DTP-e?
Jer labosi rade samo ujutro. A ja često trebam CRP popodne.
I sad to pacijenti neće htjeti platiti kao nadstandard jer mogu to obaviti
ujutro u labosu.
Bojim se da smo i sa ovim dobili pljusku jer koliko se ja sjećam, htjeli smo da
se to plaća našim ordinacijama, a ne laboratoriju.

Lp, Dijana

Poslano s mog iPhone uređaja