[smartdoctor] Re: Prijemni na medicini

  • From: Vesna Potocki-Rukavina <vesnapotockirukavina@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 5 May 2011 04:05:07 -0700 (PDT)

Dragi kolege,oni koji su zainteresirani da riješe problem oko takvih liječničkih potvrda...alergije ..neprepoznavanje boja neka se osobno jave sa problemom na mail Prof. Lovrić Jasni koja je predsjednica povjerenstva za prijemni ispit na medicini pa će ona pokušati razrješiti problematiku i ako treba proslijediti dalje prodekanu za nastavu....osobno sam ju kontaktirala jer smo prijateljice i mislim da je ona najkompetentnija  za rješenje tih problema...voljna je pomoći i daje svoj mail

nadam se da sam pomogla i srdačan pozdrav ..a posebno nadobudnim mladim medicinarima

Vesna Potočki Rukavina