[smartdoctor] Re: Predlaganje terapije izvan 'smjernica'

  • From: Vesna Oršulić <vesna.orsulic@xxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 23 Oct 2014 07:36:24 +0200

Super ideja,

Marijo je davno govorio pišite kolegice i kolege, jedino ono što ostavlja
trag ima težinu.

Ja osobno od kada na specijalističkom nalazu napišem - kolega preporučili
ste terapiju mimo smjernica i vratim pacijenta kolegi ne dobivam više takve
nalaze.

Nije puno na globalnoj razini, ali meni je olakšalo svakodnevni rad,
živciranje te smanjilo osjećaj nemoći - meni dosta(dok me sustav ne zaštiti
bolje, ako se to ikada dogodi)

Pozdravčić