[smartdoctor] Re: Pozivnica, dostavlja se - VAZNO - Algoritmi hitnog zbrinjavanja, Zagreb, 17h, HLZ

  • From: Iris Šafti <iris.saftic@xxxxxxxxx>
  • To: "smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx" <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 14 Sep 2011 08:56:42 -0700 (PDT)

Koje susjedne zemlje, molim, Iris.

________________________________
From: Tanja Pekez-Pavliško <tanja.pekez-pavlisko2@xxxxxxxxxxx>
To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx; Iris Šafti <iris.saftic@xxxxxxxxx>
Cc: "smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx" <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
Sent: Wednesday, September 14, 2011 2:30 PM
Subject: [smartdoctor] Re: Pozivnica, dostavlja se - VAZNO - Algoritmi hitnog
zbrinjavanja, Zagreb, 17h, HLZ

Ili da svima tko je zainteresiran pošaljem Index urgentnog
zbrinjavanja (nije na hrvatskom, nego na jeziku susjedne
zemlje), mislim da ne smijem staviti na listu.
Poz
Tanja Pekez-Pavliško

Tanja Pekez-Pavliško
    Ova poruka poslana je upotrebom T-Com Webmail usluge
    Uzivajte u shoppingu ne napustajuci udobnost svoga doma!
    http://shopping.tportal.hr