[smartdoctor] Povezanost liječnika i tehničara

  • From: natalija cakic <natana567@xxxxxxxxx>
  • To: "smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx" <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 9 Apr 2012 00:22:39 -0700 (PDT)

Kasnim u čitanju Liječničkih novina.
Sinoć mi dopade šaka br.109. od veljače 2012.
Na 59. str. Čitam naslov: Uvod u kiborgiziranje. Članak potpisuje cijenjeni
Igor Čatić sa Fakulteta brodogradnje i strojarstva u Zagrebu.
Prepoznajem u članku i neke svoje misli o današnjoj medicini i postupcima.
Imam običaj reći nekome kojeg savjetujem zbog rizičnog ponašanja: U konačnici
kad potrošite svoje organe, mislite li ugraditi rezervne dijelove?

Autor zaista spominje da je "sve učestalija ugradnja rezervnih dijelova u
čovjeka.."
Također govori da je "apsolutno vrhunski  trend u suvremenom svijetu
povezivanje mogućnosti biotehnike s onom tehnike neživoga."
 U svezi s time liječnika definira kao: citiram: "pretežno održavatelja
ljudskog tijela" a tehničara - neživoga  (valjda tijela).

Štovane kolege, globalno, kao "održavatelji ljudskog tijela" mi smo u vrhunskom
trendu.
Radimo kao na traci, tehnički izvodimo stvari za par minuta, bez suvišnih
razgovora i lamentiranja o duševnom, mi u PZZ smo "IN"..

Samo  još nas kao nesavršene HZZO  po koji put "rebne" s -10% glavarine.

Natalija Cakuć dr med

Mokošica

P.S. Po pitanju terminologije moramo se ujediniti s tehničarima neživoga da
"isti pojam ima isti naziv svuda".