[smartdoctor] Potvrde - tumačenje Ministarstva zdravlja

  • From: "BARI" <bari.sita@xxxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 7 May 2013 15:22:33 +0200

Pa nošenje oružja nikako ne spada u mjere zdravstvene zaštite.Pitanje je da
li MUP traži nas ,ili MUP traži nosioca oružja potvrdu.Ako MUP traži potvrdu
od nas-čime je to regulirano?

A ako MUP traži nosioca oružja radi njegovih POSLA -želje/potrebe  za
oružjem -onda neka nosioc oružja plati "taj luxus".Tko je " službeno"
zatražio potvrdu  - MUP ili osiguranik?

Mislim da treba provjeriti odnos MUP-PZZ -koje su naše obaveze prema
MUP-u.... i na temelju čega?

Ida