[smartdoctor] Re: Potvrda

  • From: Bojana Nikolić <bojanalom@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Mon, 24 Sep 2012 14:44:07 +0200

evo sto kaze moj prijatelj koji radi u vojsci i to zajedno sa nekim
lijecnicima:

nema teorije da se ikoga oslobodi kondicijskih treninga ili bilo kakve
provjere tejlesne spreme na temelju lijecnicke potvrde. veli da se
dogadjalo da traze lijecnicku potvrdu da te debeljuskaste, i to ne zbog
njihove tezine vec zbog rizika da su oboljeli od tlaka, secera ili sl zbog
svoje debljine, pa da se eto zastite. ali ako oni ne pristupe tim
provjerama spreme ili treninzima ili sl - to im je samo minus u njihovom
napredovanju. apsolutno nista ne dobivaju vec samo gube.
i kad tad moraju proci te provjere, jer u suprotnom bi mogli cak izgubiti
posao.

tako nesto otpilike...

b.

Dana 21. rujna 2012. 14:40 Zrinko Karlović <zrinko.karlovic@xxxxxxxxx> je