[smartdoctor] Re: Pomoć

  • From: Ordinacija Gmail <ordinacija.dr.leonardo.bressan@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 03 May 2013 21:09:27 +0200

Htio sam se uvjeriti da sam ispravno objasnio novinarki RTL-a (jutros) kad me nazvala, da su bolovanja, ako ih je otvorio izabrani liječnik, samo i isključivo medicinski opravdana, jer nije pojam zdravlja samo nedostatak povišene tjelesne temperature ili nedostatak npr. išijasa ....

*Leonardo Bressan, dr med*

Dana 03.05.2013. 19:49, ordinacija štritof je napisao:
Imao sam na bolovanju jednu stjuardesu od 30.4. do danas. Napisao sam da je danas naručena na pregled za ex. Već sam dobio rješenje da je bolovanje opravdano. Dg: J04
U čemu treba pomoć

Dana 3. svibnja 2013. 11:07 Dr Leonardo Bressan <ordinacija.dr.leonardo.bressan@xxxxxxxxx <mailto:ordinacija.dr.leonardo.bressan@xxxxxxxxx>> je napisao/la:

    Molim za pomoć, neka mi se na mail jave kolegice ili kolege koji
    imaju nekoga od zaposlenika zračnog/kabinskog osoblja Croatia
    Airlines-a ....

    Leonardo