[smartdoctor] POLICIJSKA ASISTENCIJA

  • From: "AMBULANTA GRBIN" <ambulanta.grbin@xxxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 2 Feb 2012 00:11:33 +0100

Zanima me ima  li tko kakva saznanja o policijskoj asistenciji. Naime, dali
je nužno da liječnik/tim HMP/ vozi psihijatrijskog pacijenta u pratnji
policije, ako za to naravno ima indikaciija  ili policija može sama uz
adekvatnu uputnicu, predhodno pregledanog ,obrađenog i za hospitalizaciju
indiciranog  pacijenta odvesti na psihijatrijski odjel svojim vozilom .????

U više navrata sam morao voziti pacijenta uz pratnju policije jer se oni
vade na neki ZKP koji im  ne dozvoljava da idu sami , da koriste lisice ili
ikakva druga sredstva prisile , a s moje je strane bio potpuno obrađen i
nije bila potreba za cijelim timom.