[smartdoctor] PDV-kako je NADA tražila istinu ... i pravicu...

  • From: "BARI" <bari.sita@xxxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 14 Aug 2012 13:58:26 +0200

Dr Nada Majić je već na tu temu  dobila sudsku parnicu protiv Doma zdravlja,a
priča je tim slađa jer ju je dobila bez ikakve službene  pravne pomoći i bez
advokata-sama se branila(na temelju svih informacija koje smo  svi zajednički
prikupili u KoHOM-u i na listi)-i pobijedila.Priča koja se odvijala na  sudskom
hodniku sa ušminkanim advokatom koji je predstavljao Dom zdravlja je još
bolja,ali to nek Nada sama ispriča kad se vrati s GO-a. Ida