[smartdoctor] Re: Odgovor - Mirna - Ugovaranje s HMP

  • From: Željka Svatović Blažević <dr.svatovicblazevic@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 1 Mar 2012 20:32:56 +0100

Mogu vas "prerasporediti" ako pristanete pismeno i ako vas plate adekvatno.

Ne spada u temu ,ali pogledajte koje kotizacije traže bolnice za
tečajeve u DRŽAVNOM PROSTORU/BOLNICI/-znači nemaju posebne troškove
najma prostora,režija i sl.Sve ide predavačima i bolnici,tu su više
nego ekonomske cijene!!

--
Ordinacija opće medicine
Dr Željka Svatović Blažević