[smartdoctor] Re: Odg.: Re: Hitno ili ne, pitanje je sad!

  • From: Ivana Babić <ivana.babicdr@xxxxxxxxx>
  • To: "smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx" <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 30 Mar 2014 21:52:43 +0200

šta nije krajnji cilj reforme HMP da "završena" specka HM radi na HBO
(TIM1), po potrebi (izvanredno) izlazi na teren, a na terenu ("stara HMP"
rade samo školovani "paramedic" (TIM2)...pa bi ovo bila prilagođena verzija
reforme "dok se ne provede do kraja" (a to bi bilo nešto novo [?] ) i tumači
se po nahođenju ispostave ...