[smartdoctor] Re: Obvezna osiguranja ordinacija

  • From: Ambulanta Lemaić <amb.lemaic@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 23 Oct 2013 13:50:42 +0200

informacija koju sam dobio iz Baslera da se mijenjanje osiguravajuće kuće
ne isplati jer da se ev postupak protiv liječnika može podnijeti i 5 godina
unazad, a da nova osiguravajuća kuća to neće htjeti pokriti. Pitanje
odvjetniku da li je to tako ili ne.
Hvala

Dana 22. listopada 2013. 09:52 Tajnica KoHOM-a <kohomtajnik@xxxxxxxxx> je