[smartdoctor] Re: Obrazac 8

  • From: Zrinko Karlović <zrinko.karlovic@xxxxxxxxx>
  • To: lista <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 16 Jan 2014 20:42:40 +0100

Darja, tako i jesmo zaključili, izdajemo potvrde da nismo ovlašteni jer s
jedne strane nismo vještaci, a s druge ne postoje kriteriji koji bolesti
dijele u takve kategorije. A pacijenti će prijetiti i dalje jer ih sustav
na to potiče s jedne strane nedorečenim i/ili neprovodivim propisima, a s
druge strane postavljenjem liječnika u vazalni položaj.  Na prijetnje treba
računati i bit će ih sve više, a ukoliko se netko odluči braniti od
prijetnji ispunjavanjem nerealnih želja i podilaženjem pacijentima mora
računati da će se zaplesti sve dublje jer će traženja i očekivanja
pacijenata biti sve veća kad vide da metoda uspijeva. I prije će takav
pacijent ispuniti prijetnju nego onaj kojeg se na početku postavi zaustavi
i stavi ga na pravo mjesto.

Dana 16. siječnja 2014. u 16:33 Darja Bestvina