[smartdoctor] Re: Obloge sa srebrom

  • From: natalija cakic <natana567@xxxxxxxxx>
  • To: "smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx" <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 8 Sep 2012 04:35:18 -0700 (PDT)

Pa naravno da liječenje u pacijentice traje tako dugo, kad "pacijentica /sama/
liječi ulkus potkoljenice"..."te je promijenila /sama/ više vrsta
obloga....doduše ide i kod dermatologa..Ovdje ne vidim iz teksta da obiteljski
liječnik ima ikakvu drugu ulogu u liječenju kronične rane osim da prati
smjernice i propisuje uputnice za dermatologa i obloge po preporuci...

Sorry, morala sam komentirati ovaj bezlični tekst..

PS moj savjet je : svakodnevne kontrole u AMBULANTI OBITELJSKOG LIJEČNIKA radi
edukacije i praćenja, a potom kad se rana stabilizira prorijediti kontrole..
Obloge od F:O: su zakon, a potom i stavljanje drugih obloga u Ambulanti uvijek
i uvijek.. u početku kad je rana inficirana po smjernicama Ag obloge a potom
druge po potrebi.
U slučaju potrebe debridmana, uputiti kirurgu..što više?Ako ne ide, neka odleži
na dermatologiji..

Natalija Cakić dr med
Mokošica