[smartdoctor] Obiteljska medicina - kraljica medicine

  • From: "Vesna Orsulic" <vesna.orsulic@xxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 15 May 2013 13:34:45 +0200

Poštovane kolegice i kolege,
u nedjelju sam se vratila sa III Foruma porodične medicine u Sarajevu, gdje sam
bila pozvana kao voditeljica svoje već dobro poznate radionice Kako preživjeti
težak radni dan?
Izvan granica hrvatske jako se prati naš rad i kolege u Sloveniji, Srbiji i
Bosni vrlo dobro znaju što mi sve radimo, kako smo podijeljeni i kako smo "prvi
vjetar u leđa" od zdravstvene administracije dobili kad smo uspjeli "minirati"
cjepljenje protiv gripe, kažu tada su prvi puta MZ i HZZO vidjeli vašu pravu
snagu na terenu u kontaktu s konkretnim pacijentima.
Uistinu smo snaga, kraljica medicine nije Interna već Obiteljska medicina, a mi
ćemo postati kraljevi i kraljice kad tu snagu počnemo koristiti za boljitak
svih nas, a onda i naših pacijenata
pozdravčić

ORDINACIJA OPĆE MEDICINE
mr.sc. Vesna Oršulić