[smartdoctor] O nasoj nesuradnji sa CZSS

  • From: Bojana Nikolić <bojanalom@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 9 Aug 2012 13:13:57 +0200

upravo sam razgovarala sa tajnicom rukovoditelja HZZO BBŽ
(doticni gospon je na GO do kraja 8mj a mozda i do pocetka 9mj...ovisno o
tome jel ce biti posla.. :-/  ).
pitala sam ju da li zna ista o tom dopisu. veli da su oni samo dobili
direktivu iz Centrale da to proslijede dalje.
no, malo smo se porazgovarale, ja sam joj objasnila da nas je jako zasmetao
doticni dopis i da smo odlucili istjerati stvar do kraja...ona se slozila,
i obavezala da ce prenjeti rukovoditelju nas razgovor cim se ovaj vrati.

toliko od mene za sada.

poz
bojana