[smartdoctor] Re: NOVI UGOVORI

  • From: "Bozena Sankovic" <bozena.sankovic@xxxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 5 May 2013 20:03:45 +0200

I meni su poslali nepotpisane ugovore od strane haze, ja  kako su tražili 2
potpisala i poštambiljala i njima vratila.

Za par dana oni ponovno šalju nove ugovore i pismo neka im vratim i ona
preostala 2 primjerka koji su kakti trebali ostati meni kao moj primjer ugovora
a oni ih nisu potpisali.

To još nisam poslala i stvarno ne znam što to znači ako oni žele da meni ne
ostane primjerak ugovora koji sam potpisala.

Dobro , lako ja sfotokopiram.

No da li oni žele da nemam SVOJ PRIMJERAK UGOVORA PA DA IH USLUČAJU DA POTEGNEM
PARNICU S NJIMA ZBOG IČEGA NEMAM  UGOVOR KOJIM ĆU DOKAZATI DA  SAM POTPISALA
UGOVOR. S obzirom na prethodna ponašanja haze, ova tvrdnja mi se čini
najizvjesnijom.

Moguće je, s obzirom da su hazonje kao državni službenici  u biti LLDTJ ( lezi
lebe) , da im se jednostavno NIJE DALO lupati žigove .

Oni  lupaju uglavnom gluposti , pa im se vjerojatno 2500 x 4  puta lupiti žig
učinilo pretjeranim naporom.

Uglavnom , ja ne znam i trenutno nisam u stanju „ pročitati“ što su oni time
zapravo mislili tj. koju pakost sad spremaju, zar im nije dosta ???

Pa od čega misle živjeti  kad nas poubijaju ?

Jel toliko malo mogu mislit da ne kuže da žive na našoj grbači ????

Meni je to već smješno.

Ovo je već stvarno smješno.