[smartdoctor] Re: Lista

  • From: Žaklina Džamonja <zaklina.dzamonja.dr.med@xxxxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx, BARI <bari.sita@xxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 04 Dec 2012 10:57:26 +0100

Nadam se da je čitaju oni koji nam kroje predstojeći Ugovor
kako bi čuli glas razuma i uvažili naše primjedbe ( nada
zadnja umire )Drage kolege, upravo nam stižu obavijesti od
strane HZZO kojima se traži da im dostavimo preslike
koncesijskih ugovora te preslike naših licenci i sestara, dakle
uskoro nam stižu novi Ugovori. Šta da vam kažem osim PAMET U
GLAVU. Nemojmo pristati na ugovore u kojima će naš prihod
ovisiti o tome koliko smo " brzi i učinkoviti " u štancanju
DTP-a ( znam da postoje i oni koji su u tome jako dobro
istrenirani, pa im to neće biti problem, ali oni su manjina).
Ja nikako ne mogu pristati na to da me se pretvara u tragača
potencijalnih bolesnika koji to zapravo nisu ( zar ih nije već
dovoljno- " bolesnih" a zdravih ) Želim raditi svoj posao
savjesno i pošteno i tako zarađivati plaću. Nemojmo izgubiti
sebe i obiteljsku medicinu.
S nadom da ćete postupiti po svojoj savjesti puno vas
pozdravljam.
Žaklina

Naravno,neka čita tko god želi.Može samo iz toga nešto naučiti.Ida