[smartdoctor] Re: Labirint

  • From: "Nada Marković " <ambulanta1-privlaka@xxxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 3 Feb 2014 21:49:55 +0100 (Central European Standard Time)

Pa u NAJNOVIJEM POTPISANOM  KOLEKTIVNOM UGOVORU piše :
( doduše nisu ga potpisali liječnici)  da je najmanji razmak  između 2
smjene 12 sati odmora , IZUZETNO U PRIMARNOJ ZZ MOŽE BITI 10 SATI????
 Zašto? i kako izuzetno??.. jel' to mi nismo od krvi i mesa, nego od
čelika??
Za sve " radnike u Hrvatskoj po ZOR-u odmor je 12 sati, samo za nas 10 ...
Znači da nismo svi ravnopravni pred Ustavom!!... i ministar je to
jednostavno-POTPISAO!!! Pravedno nema šta!!
Nada Marković rudar u PZZ