[smartdoctor] LORD PRIMUS

  • From: "Nada Marković " <ambulanta1-privlaka@xxxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>, <hrdr@xxxxxxxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 2 Jul 2012 19:29:16 +0200 (Central European Daylight Time)

 Poštovani  direktore HZZO-a  gosp.Dr.Varga ,
 Poštovane kolegice I kolege

       Mene zanima kad će se riješiti problem "odštete "doktora koji su
dvostruko kažnjeni zbog toga što su čuvali medicinske podatke pohranjene u
bazi Lord Primusa-
1)Novčano  , nezasluženo , jer je program bio savršen, zadovoljavao je sve
zahtjeve HZZO-a ,Ceziha I liječnika !!.
 2) time što I'm ogroman procenat podataka nije mogao biti prebačen  pa I
dalje moraju Po drugi put upisivati Ono što su  već imali u bazi--a veliki
broj podataka je trajno izgubljen --- šteta je zapravo nenadoknadiva..!!??

 (Po zdravom razumu -trebali bi biti kažnjeni oni koji brišu, a  NE oni koji
čuvaju I pišu!!!)

  Tragom jednog mog nedavnog očitovanja HZZO-u ,.... Ovo je  samo isječak
mog obrazloženja, budući DA Sam bila dobila priliku DA se obratim!!

Post scriptum: Žalosno je DA Sam ja ovo obrazloženje jedva napisala-
potrošivši dva sata (a mama pacijentice je morala ići sve fotokopirati !)
jer MI je nedostajala medicinska dokumentacija koju Sam ja imala skeniranu I
pohranjenu u PC u drugom programu- Lord Primus,
A Vi-HZZO ste me natjerali DA Ga promijenim , uz istovremenu kaznu do 10.000
kn!!!... A danas MI  tražite  TU istu obrisanu dokumentaciju ,za  koju,
ukoliko je  nemam – ću naravno platiti kaznu??!!
Paradoksalno je DA Sam ja istovremeno  bila I oštećena strana I kažnjena
strana ???.... Prava nepravda!!!
      S poštovanjem
Dr.Nada Marković
Specijalist obiteljske medicine

  P.s.  Zna li itko u kojoj fazi je sudski postupak koji  vodi kolega Dr
Galijašević - vezano za Lord Primus??)

Nemam e-mail adresu Dr.Varge??