[smartdoctor] Kongres u Bugarskoj, skup u Hrvatskoj

  • From: Tanja Pekez-Pavliško <tanja.pekez-pavlisko2@xxxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 6 Aug 2011 13:46:56 +0200

Poštovane kolegice i kolege

Izuzetno mi je  žao što sam tek sad naišla, ali doslovno naišla na site o:
II-nd CONFERENCE OF THE ASSOCIATION OF GENERAL PRACTICE/FAMILY MEDICINE OF
SOUTH-EAST EUROPE in Plovdiv-Bulgaria koji se održava od 10-13. studeenog
Rok za sažetke je prošao, nitko o tome ništa od nas ne zna (ili sam ja
neobavještena). Voljela bih da nam se jave kolegice i kolege koje znaju više
o ovom skupu, zar ne bi bilo lijepo da nas je više iz Hrvatske?

Poz
Tanja Pekez-Pavliško

database 3553 (20081024) __________

http://www.eset.com