[smartdoctor] Re: Kongres

  • From: Zrinko Karlović <zrinko.karlovic@xxxxxxxxx>
  • To: lista <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 3 Oct 2013 01:22:46 +0200

Do sad je mogla prijava preko stranice KoHOMa i obično plaćanje preko
interneta ili banke, ali vidim da je sad zatvorena stranica, registracije
se više ne primaju pa nema ni podataka za uplatu.  No na dosadašnjim se
kongresima moglo platiti i pri dolasku kod registracije.  A smještaja u
okolici Solarisa ima dosta (booking.com, i ja sam tako rezervirao).

Dana 2. listopada 2013. 22:09 Darja Bestvina <darja.bestvina@xxxxxxxxx> je