[smartdoctor] Re: KONTROLE HZZO-a

  • From: Željka Svatović Blažević <dr.svatovicblazevic@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 26 Mar 2014 19:53:22 +0100

BEZ KOMENTARA! A što sam sama sebi puno puta rekla.Da više ne ću
komentirati!Jednostavno,ne razumijete BIT.TKO SMO,ŠTO SMO,KOJI ZAKONI
VRIJEDE ZA NAS/trebalo bi biti kao i za sve pravne i fizičke osobe u RH
/Ali, kako uglavnom ne vrijede ili se fleksibilno tumače,postoje neki
osnovni,stari normativi-najava,predmet kontrole,član nekog zakona ili
ugovornog odnosa.Pa  naša suglsnost ili ne suglasnost s načinom ili
vremenom kontrole-ako su zadovoljeni prethodni uvijeti.
NE MORAMO IZVRŠAVATI SVE ŠTO "NETKO" OD NAS TRAŽI!ONAJ S "VIŠE
POZICIJE"KAKAV JE TO ŽIVOT I RAD KAD SE STALNO BOJIŠ NEKOGA/NEOPRAVDANO/

Dana 26. ožujka 2014. u 18:46 Dahna Jantos <jantos.d@xxxxxxxxx> je

--
Ordinacija opće medicine
Dr Željka Svatović Blažević