[smartdoctor] Re: JUTARNJI LIST 22-08-2012

  • From: "BARI" <bari.sita@xxxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 24 Aug 2012 08:48:06 +0200

From: Ambulanta Lemaić <amb.lemaic@xxxxxxxxx>
To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
Sent: Thursday, August 23, 2012 6:56 PM
Subject: [smartdoctor] Re: JUTARNJI LIST 22-08-2012

početi sa mlađom populacijom od 30- do ..... he he godina.,......

Ja se javljam dobrovoljno za pilot-projekt !

Leonardo Bressan, dr med

Glavni tajnik KoHOM-a

Leo,mislim da više duševnog zdravlja ipak  garantiraju uzorci ispod 30(mislim
naravno na kemijski sastav) J,....a normalno da je tebi najviše stalo do
zdravlja žena....Ida