[smartdoctor] Re: [Hrdr] radosti ceziha

  • From: "Roko Fantulin" <oom.roko.fantulin@xxxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 31 Aug 2011 16:22:05 +0200

  Njihovi postupci se Vas i te kako tiču jer o tome ovisi
  kvaliteta Vašeg rada , koja rezultira osjećajem zadovoljstva
  na poslu. I zato ih nastojte "IZDRESIRATI" pa će Vam
  biti lakše.

                                          Pozdrav , Roko Fantulin

                  From: Ana <anazg987@xxxxxxxxx>
                  To: "hrdr lista" <hrdr@xxxxxxxxxxxxxxxxxx>, "lista br 2"
<smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
                  Date: Friday, August 19, 2011, 3:33 PM

                  Kolege, molim za informaciju
                  Da li smo dužni upisati svakog pacijenta koji dode u
ambulantu ili ne?
                  Pogotovo ako se radi o problematičnim osobama.
                  Zahvaljujem unaprijed,
                  Dr. Premuš

                  -----Inline Attachment Follows-----

razmjenu spoznaja i prijedloga u svrhu napretka medicinskih struka i boljitka
hrvatskog zdravstvenog sustava. Jedina obveza sviju jest prihvacanje stava da
sloboda svakoga prestaje tamo gdje pocinje ugrozavati slobodu drugoga.

                  Organizator Hrdr maling liste odrice svaku odgovornost za
iskazane stavove te se odgovornost u potpunosti prenosi na potpisnika poruke i
na nositelja adrese s koje je poruka poslana. Svako oglasavanje i koristenje
liste u marketinske svrhe je zabranjeno i bit ce onemoguceno.