[smartdoctor] Re: [Hrdr] Evolucija biroratske svijesti

  • From: Željka Svatović Blažević <dr.svatovicblazevic@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Mon, 31 Jan 2011 22:30:09 +0100

U vezi "trakica" za GUK- da administracija  i financijska služba ima limalo
volje ,logike i znanja vidjela bi da je isto ili čak jeftinije propisivanje
trakica za "aparat"/100 kom/mj/ koji si je kupio sam pacijent nego odobrena
"okularna" pomagala

--
Ordinacija opće medicine
Dr Željka Svatović Blažević