[smartdoctor] Re: [Hrdr] Bayetta

  • From: <itomic@xxxxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>, <hrdr@xxxxxxxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 7 May 2011 10:08:31 +0200

HZZO klauzula za Byettu ---“ Indikacija Samo za pretile bolesnike (s Indexom
tjelesne mase > 35) s Tipom 2 šećerne bolesti, s nereguliranom glikemijom nakon
primjene dva oralna antidijabetika, po preporuci specijalista dijabetologa. “
- NIJE dovoljno samo da je dijabetolog preporučio već SLOM mora imati u kartonu
zabilješku tt,tv,bmi, koju je terapiju do tada pacijent koristio, da li je
dotadašnja per os th išla  u maks. dozi i dokaz nereguliranosti glikemije –
dnevnik samokontrole i/ili Hba1c --- jer kako napisa Aleksandar : Budući da smo
"glavni i odgovorni" za propisivanje (...ma dobro, manje glavni, više
odgovorni) za propisivanje lijekova na teret HZZO-a”  nas će kontrolirati i
potom optužiti za bezrazložnu rastrošnost i spregu s Big farmom...
A priča sa nabavom pomagala ( u ovom slučaju igglica za primjenu) VAN
pravilnika je kako je napisala Tanja .
lp
Irena