[smartdoctor] Re: HbA1C

  • From: Tanja Pekez-Pavliško <tanja.pekez-pavlisko2@xxxxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 12 Sep 2012 14:46:42 +0200

Mislim da je sramota da komora biokemičara (vjerojatno zbog Ane
Stavljenić) ima ovoliku moć u kreiranju zdravstvene politike.
Uvalili su nam vađenje krvi, a sad nam ne daju CRP i HbA1C u
ordinacije. I mislim da je tu mjesto KoHOM-a da kaže javnosti i
pacijentima da ako mi to dobijemo da dižemo kvalitetu
zdravstvene zaštite. Zašto to nije nama dodijeljeno kao DTP? I
zašto nismo reagirali na to?

Pozdrav
Tanja Pekez Pavliško

Quoting Magdalena Nardelli <ambulanta-babino-polje@xxxxxxxxxxx>:

Iz HZZOa-PU Dubrovnik dobili naputak o pisanju crnih uputnica za
HbA1C a Laboratorij još uopće ne zna kad će početi raditi tu
pretragu ( na sastanku u njihovoj komori dogovorili da to krene kao
obavezno tek od iduće godine)???
Pozdrav s Mljeta

Tanja Pekez-Pavliško
   Moj Telekom Portal - brzo i jednostavno administrirajte sve Vase HT
usluge    na http://moj.hrvatskitelekom.hr