[smartdoctor] Re: HLK - Uredba o koeficijentima - novi dopis

  • From: Mira Pilipovic Juric <mira.pilipovic.juric@xxxxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 26 Feb 2014 21:48:20 +0100

Štovani kolega Muslić
lijepo Vas molim da se nešto učini  da se zaštite liječnici od pritiska
osiguranika za potpisivanjem svakakvih potvrda  npr. oslobađanje od HTV
pristojbe gdje se traži da osiguranik ima 100 % slijepoću ili
slabovidnost.(moja osiguranica je imala 80% ).Nisam joj potpisala i ona je
uložila prigovor LP ,gdje je ovlašteni kontrolor potpisao da je prigovor
opravdan.U ovom primjeru je vidljivo da se od liječnika traži potpisivanje
mimo zathijeva nadzornog odbora HTV-a .
pozdrav
dr Pilipović-Jurić