[smartdoctor] Re: HLK - PZZ - dopis MUP-u

  • From: Dženana Kružić <po-d.kruzic@xxxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 15 Oct 2014 14:33:13 +0200

potpuno se slažem Željka

  ----- Original Message -----
  From: Željka Perić
  To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  Sent: Wednesday, October 15, 2014 12:39 PM
  Subject: [smartdoctor] Re: HLK - PZZ - dopis MUP-u

  Moram prosvjedovati , jer predsjednik Povjerenstva za PZZ i svi članovi
istoga se , stvarno , svojski trude. Sjetimo se koliki je pomak učinjen od kada
imamo “ ovu ekipu “ i KoHOM. !
  Najiskrenije se zahvaljujem svima, jer da nije toga – još uvijek bi se “
koprcali svatko u svom malom ritu “.
  Srdačan pozdrav svim LOM- ovima i SOM- ovima , ma gdje bili , Perić – okno 55