[smartdoctor] Re: HLK - Izmjene Odluke o osnovama za ugovaranje

  • From: "Vesna" <dmarc-noreply@xxxxxxxxxxxxx> (Redacted sender "vesnadejanovic@xxxxxxxxx" for DMARC)
  • To: "smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx" <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 1 Jun 2015 21:21:57 +0200

A mi do RTG pluća možemo samo preko hitnog prijema /pa imaju previše posla/,
ili za mjesec , mjesec i pol, jer eto tako je ugovoreno.

Poslano s mojeg iPada

01.06.2015., u 06:12, Petar Strinić <aprolozac@xxxxxxxxx> napisao:

Pa i škole koje imaju prostorne uvjete rade samo ujutro. Koliko nastavnika
radi subotom?

Možemo se mi zavaravati, ali subota i nedjelja su vikend, a mislim da se i
petak popodne može uključiti.

Tko zbrinjava pacijente svaku noć, subotu popodne i nedjelju ?
Pokušaj da se rastezanjem radnog vremena pokrije što više je nepravda i
nepošteni odnos prema pacijentima koji su izabrali pojedinog doktora.
Kad bi se radno vrijeme prilagođavalo njima, onda bi i preraspodjela bila
upravo prema njihovim potrebama.
Odrezati pola sata ponedjeljkom da bi se nekako pokrila subota ? Zar
ponedjeljkom ne bi radno vrijeme trebalo produžiti?
Zar nije zakidanje pacijenata kad ja petkom radim popodne a RTG i laboratorij
su radili ujutro?

Izabrani liječnik se mora zalagati za dobrobit svojih pacijenata, a za
hitnoće čak postoji posebna specijalizacija. Ono što je manje hitno neka se
sustavno riješi.

Što mislite koliko je roditelja koji bi rado svoje dijete odveli na kontrolu
u polikliniku baš petkom popodne ?

Dana 1.6.2015. 02:38 "Ordinacija Gmail"
<ordinacija.dr.leonardo.bressan@xxxxxxxxx> je napisao/la:
Da li neka ambulanta bilo koje bolničke poliklinike radi petkom poslijepodne?
Da li koji ured javne uprave radi petkom poslijepodne?

Sve su to 'javne' službe, zar ne ?

Leonardo

31.05.2015. u 8:55, Marko Rađa je napisao/la:
Draga Ines
sada i ti iznosiš neistinu - koja ordinacija Doma zdravlja radi bez konca
za šivanje (pod uvjetom da ga je i naručila).
S druge strane isto tako znam da npr. u Makarskoj gdje su svi koncesionari
(9 koncesionara, nema domskih likara) svaki drugi petak popodne niti jedna
ordinacija OM ne radi, a svaki drugi petak popodne radi samo jedna i u
svjetlu ovoga razumijem pitanje kolege Budimira.

Marko Rađa

Draga Anita, na tiskovnoj konferenciji smo bile Vesna Potocki Rukavina,
Nataša Ban Toskić i ja. Sat vremena smo razgovarale s Drljom i dr Budimirom
i objašnjavale mu o našem radu. Naravno da nismo niti jednom rekle da ne
radimo petkom popodne i subotom ujutro. Upravo naprotiv, ukazale smo na
sramotne medijske istupe na kojima se govori da se doktore mora natjerati
da rade, ukazale na postivanje Pravilnika o radnom vremenu, sramotnih
uvjeta rada u tkz dezurnim ambulantama, ukazale smo na probleme domskih
doktora njegove županije koji rade na otocima i koji ne mogu dobiti konce
za šivanja nego moraju po nevremenu slati pacijente u Split. Otvoreno
pitale do kada misle imati širom otvorena vrata bolnica za ulaz pacijenata
s ceste u OHBP. Na to pitanje nije bilo odgovora.
Kolega na žalost iznosi neistinu.
Pozdrav, Ines

Poslano s mojeg iPada

29.05.2015., u 23:19, itomic <irenat@xxxxxxxxxxx> napisao:

Pa koliko sam ja shvatila ( iz jednog Senadovog odgovora meni na ovoj
Listi) da treba reagirati sa zadrškom .. Evo pišem kao koncesionar nakon
povratka s posla ( smjena petak popodne – svaki neparni petak popodne
radni već 20ak godina ) . Sutra mi nije radna subota – bit će druga parna
u idućem mjesecu 20/6 .. i tada ću obići dio nepokretnih, socijalno
depriviranih MOJIH pacijenata ( već imam popis – sastvljem od mene i u
suradnji s patronažnom sestrom ) .. Tako da me jako zanima ima li iz naših
redova onih koji kolegi kirurgu Budimiru na tiskovnoj konferenciji kažu “
da se tada ne radi! “?

Od: "Senad Muslić" <senad.muslic@xxxxxxxxxxx>
Za: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
Datum: 28.05.2015 13:10
Naslov: [smartdoctor] Re: HLK - Izmjene Odluke o osnovama za ugovaranje

Poštovani kolega Šutić,
ovo Vaše pitanje dotiče samu srž problema sustava organizacije
PZZ.
Primarna intencija Nacrta prijedloga izmjena ZZZ bila je da
zaposlenici DZ-a mogu apsolutno samostalno odlučivati o svom statusu i da
tako cjelokupna PZZ bude u privatnim rukama. Stoga je u tom dokumentu i
stajalo da DZ može iznimno imati u svom sastavu djelatnosti OM,
pedijatriju i ginekologiju.
Nakon skoro mjesec dana raznovrsnih medijskih "rasprava" MZ je
formiralo tzv.Radnu skupinu koja je usaglašavala članke Nacrta u koju su
ušli "socijalni partneri" Hrvatska udruga poslodavaca (HUP), sindikati i
Udruga poslodavaca u zdravstvu (UPUZ). Potom je objavljen Prijedlog
izmjena ZZZ u kojem je riječ iznimno zamijenjena riječju može i time se u
potpunosti promijenila prvotna ideja. Prema tumačenju UPUZ-a (koji zastupa
domove zdravlja) ponovo će županije biti odgovorne za broj koncesija u
mreži PZZ-a. Službenog tumačenje ministra još uvijek nema. Istina je da
zaposlenici DZ koji nisu zadovoljni odlukom DZ-a imaju mogućnost izraziti
nezadovoljstvo ministru, istina je da ministar može ponovo pred županijom
pokrenuti postupak, ali kako će to funkcionirati u praksi još se ne može
znati.
Službeni stav Povjerenstva za PZZ, koje će trebati ući u završni
komentar Komore, je da svaki zaposlenik DZ-a treba imati pravo samostalno
odlučiti hoće li ostati u DZ-u ili otići u koncesiju. To u prvom redu
treba ovisiti o tome ima li zaposlenik svoj interes ostati u DZ-u ili
otići u koncesiju. To sam između ostalog rekao i kolegi Jurkoviću
(ravnatelju UPUZ-a) koji zastupa domove zdravlja, a koji se suglasio sa
mnom da većina županija nema dovoljno kvalitetne ljude koji ne znaju i ne
mogu na sebe preuzeti odgovornost planiranja i odlučivanja o zdravstvenoj
zaštiti na svom području.
Osobno mogu obećati da ću u svim budućim prigodama inzistirati na
slobodnom pravu zaposlenika DZ-a da odluče o svojoj budućnosti.

S poštovanjem,
Senad Muslić

27. 5. 2015., u 15:23, ambroz šutić je napisao:

Postovani kolega Muslic,
Zahvaljujem Vam na iscrpnim izvijescima i na upornom inzistiranju na
poboljsanju nasih uvjeta rada u obiteljskoj.
Mozete li potvrditi sa sigurnoscu da po novom prijedlogu zakona odlazak u
koncesiju lijecnika obiteljske ovisi iskljucivo o nasoj volji,odnosno
interesu nas lijecnika ili cemo i dalje morati ovisiti o volji lokalnih
politicara,(županija,opcina,ravnatelja DZ)...?
Ukoliko to nije tako,molim sluzbeno ocitovanje povjerenstva komore u kojem
se prvo i iskljucivo nama koji smo u mrezi HZZO daje mogucnost
izbora,odnosno da o tome odlucimo bez uplitanja drugih ili da nasa
buducnost ovisi o njima koji sa zdravstvom nemaju bas veze.
Zahvaljujem,
A.B.SUTIC,dr.med.

Dana 27. 5. 2015. 01:38 osoba "Senad Muslić" <senad.muslic@xxxxxxxxxxx>
napisala je:

Kolegice i kolege,

prije pet dana zaprimili smo u Komori na mišljenje Odluku o
izmjenama i dopunama Odluke o osnovama za sklapanje ugovora o provođenju
zdravstvene zaštite iz obveznog zdravstvenog osiguranja (u privitku 1.),
kao i prijedlog dopune i izmjene popisa DTP-a (uprivitku).

Jučer smo pak na mišljenje zaprimili nadopunu te iste odluke
(u privitku 2.). Skrećem pozornost na članak 9.a. koji uređuje mogućnost
naplate izvanstandardne usluge dentalnoj zdravstvenoj zaštiti u privatnom
terminu.

Danas je na inicijativu Povjerenstva za PZZ poslan odgovor koji
proslijeđujem u privitku.

Toliko o dobrim odnosima sa HZZO-om i Ministarstvom zdravlja.

S poštovanjem,

Senad Muslić, dr.med., spec.OM

Predsjednik Povjerenstva za PZZ HLK