[smartdoctor] Re: Groznjan - Nacionalna strategija zdravstva

  • From: Renato Novakovic dr.med. <renato.n7@xxxxxxxxxxx>
  • To: "smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx" <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 1 Jul 2012 17:02:18 +1000

Drage kolege, uposlenici Doma Zdravlja SDŽ  kako bivši tako i sadašnji-imam
jednu (meni osobno) Veliku molbu,a za Vas gotovo pa zanemarivu žrtvu. Ovim
putem Vas molim da mi se javite na mail: drvelma56@xxxxxxxxx i da mi uputite
text slijedećeg sadržaja:
Ja dr. (ime i prezime) radio sam isto kao i ambulanta dr. Novakovića (Dvrenik
Veli)  u periodu od 09.mjeseca 2010. do 12.mjeseca 2010.  u LORD PRIMUSU
umjesto u INCON-ovom Win acta medu.

To bi bilo sve što očekujem od Vas. Normalno, ovo se odnosi samo na one
liječnike koji su doista i radili u LORD PRIMUSU u tom INCON-ovom međuperiodu
prije nego nam  je instaliran VEGASOFT.
S obzirom da znam da smo radili svi u LORD PRIMUSU-to se dakle odnosi na sve
Vas! Zamolio bih kolegu Marka Rađu na prvi priloži e-mail potpore jer je puno
duže od mene radio u Lord Primusu prije nego mu je instaliran Vegasoft
(ravnatelj mi je rekao „pa šta to ima veze, nisu njega kontrolori uhvatili nego
tebe?!“)

Ovaj Vaš mail potpore bi mi poslužio za potrebe sudskog procesa kojeg vodim
protiv Doma Zdravlja (dakle dr. Petrica) gdje sam optužen sa opomenom pred
otkaz ugovora o radu  uz obavezu naknade od 9000,00 kuna (svota kojom je
kažnjen DZ od strane HZZO-a) zbog toga što su kontrolori HZZO-a našli da sam
prva četiri dana iza Nove godine radio u LP! Kako ja nisam kriv za nastalo
stanje jer sam u doba kad se instalirao INCON (rujan 2010). bio  na bolovanju i
vratio se sa istog poćetkom studenog mjeseca kada mi je ravnatelj iz
neobjašnjivih razloga ukinuo bežićnu internet vezu (radim na otoku-nema adsl).
Ista je vraćena 07.12.2010. a ravnatelj me uvjeravao kako će sve bit dobro i da
22.12. idemo na Vegasoft.
11.01.2011-sam došao na red za instalaciju Vegasofta i taj isti dan nakon
instalacije i nakon što sam zapoćeo sa radom u Vegasoftu –dolazi kontrola HZZO.
Nastavak znate.....
Danas se moj i Vaš ravnatelj pred sudom brani da su svi uposlenici DZ radili u
INCONU pa čak i kolegica koja me je mjenjala za vrijeme bolovanja (iako je
radila u LP), te da sam ja bio jedini od uposlenika DZ koji je odbijao raditi u
INCON-u (Vama na znanje ja sam jedini uposlenik DZ koji je baš u INCONU radio
punih 5 godina po Slavoniji)

Kako nitko od nas nije radio u INCONU-zbog poznatih Vam problema sa INCON-om
(nije bilo edukacijskog tečaja, ultimatuma, sastanaka, liste zahtjeva za
preinake programa (organizirao ih  dr.Rađa-valjda se sjećate?!?!) i odbijanje
suradnje od strane INCON-a), svi smo i dalje zajedno radili u dobrom nam i
znanom LORD PRIMUSU čijem je razvoju značajno doprinio i sam naš ravnatelj dr
Petric (tako se barem meni osobno rekao)-molim Vas da pokažete kolegijalnost i
pošaljete traženi  mail  jer ovaj puta sam na redu bio ja, a sutra ste možda
VI?!?!

Svi mailovi koje mi pošaljete biti će proslijeđeni mom odvjetniku, a on će ih
proslijediti sudu na uvid. Nema nikakve šanse da dospiju do ravnatelja i
njegova odvjetnika-dakle ostati će te potpuno incognito. Nema razloga za strah
i oklijevanje!!!! Da je drugačije nikada nebih tržio takvu žrtvu od Vas!
Zato Vas  i molim za meni tako Veliku gestu ljudskosti, a Vama tako malu i
beznačajnu žrtvu!

Unaprijed zahvaljujem svima dobronamjernima, a i onima drugima (nemaju pojma
koju su mi uslugu napravili) !

Renato Novaković dr. med.
Ambulanta Drvenik Veliki i  Mali
Mob.098 9140881