[smartdoctor] Re: Gojaznost

  • From: natalija cakic <natana567@xxxxxxxxx>
  • To: "smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx" <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 11 Oct 2013 16:38:06 -0700 (PDT)

Moja pacijentica od 160 kg spala na 116 za 5 godina  uz stalno podsjećanje na
kontrolu TT, dijetu, suportivnu psihološku terapiju uz suze, krv, znoj, / vi
mene mrzite doktorice, vrijeđate me da sam debela (pretila), ali moja baba je
bila debela i vrlo zdrava, umrla je od moždanog/..
Sporazumjeli smo se nakon 3 godine da treba kontrola, da nema pomoći od
endokrinologa, da "žuti žutuju a crveni putuju"..
Natalija Cakić dr med
Mokošica

p.s. uveden je Gluformin zbog DM II, ACE inhibitor za AH..varikologu ide
liječiti vene, ulkus smo zaliječili sami u ambulanti.
Argumenti "ja ne mogu ništa raditi, vidite me kakva sam, ja mogu raditi samo
ležeći... napišite mi potvrdu za zavod za zapošljavanje" su prošlost..

On Friday, October 11, 2013 9:30 PM, Željka Svatović Blažević
<dr.svatovicblazevic@xxxxxxxxx> wrote:

Govorimo o uvijetno mentalno "zdravim"prežderačima.Mentalna
disfunkcija+psihofarmaci-to je već opravdana priča,

Dana 11. listopada 2013. 07:51 dr. AZENIĆ <dom.zdravlja.cakovec16@xxxxxxxxxxx>
je napisao/la:

>kod pac. s mentalnom disfunkcijom (LMR? ili ?) je
teško očekivati bilo kakve rezultate, nije pogodan ni za kakva savjetovanja,
očekujte puno trošenja energije a nikakve rezultate (isto je i s bilo kakvim
mentalnim disfunkcijama- i mentalne retard., i psihoze).
>LP, Zdenka

Gojaznost

Gojaznost

  Blažević
  Database: 3222/6240 - Release Date: 10/10/13