[smartdoctor] Glavarina

  • From: "Ines Balint" <ines.balint@xxxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 17 Feb 2014 18:30:09 +0100

Kolegice i kolege,

Danas mi se usijao telefon od brojnih upita kolega o razlozima neisplate
glavarina nepotpisnicima. Kao što sam pred neki dan napisala glavarina se
još uvijek isplaćuje iz riznice i unazad nekoliko mjeseci svjedoci smo,
nažalost, kašnjenju plaća kolegama u bolnicama, kolege potpisnici su unazad
par mjeseci također dobili glavarinu sa zakašnjenjem a mi ostali smo ju
dobili prije 15. u mjesecu.

Iz kontakta s ravnateljem HZZO-a saznala sam da je HZZO na vrijeme pripremio
sve za isplatu, ali na žalost novca u riznici očito ima sve manje.

Svi smo zabrinuti jer smo navikli na vrijeme podmiriti sve svoje obveze ali
vjerujem da će se  u slijedećih dan ili dva  riješiti problem. Bez obzira na
gorak okus u ustima strpljenja još uvijek imamo.

Ines