[smartdoctor] Fwd: tečaj

  • From: AL <athelas.loraiel@xxxxxxxxx>
  • To: Lista Kohom <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 17 Jul 2012 15:51:10 +0200

Zamoljen sam proslijediti pa u prilogu...

Mario s iphonea

Begin forwarded message:

From: "Drasko Pavlovic" <drasko.pavlovic@xxxxxxxx>
Date: 17. srpnja 2012. 12:10:29 CEST
To: "MM" <mario.malnar1@xxxxxxxxx>
Subject: Re: tečaj

Poštovani kolega,

Ne znam je li ste dobili moj mail s obavijesti o tečaju. Zbog toga Vam šalje još jednom uz molbu ako je moguće da obavijest proslijedite članovima vaše udruge.

Srdačan pozdrav

Dr Draško Pavlović
Doc.dr.sc. Drasko Pavlovic
Sestre Milosrdnice University Hospital