[smartdoctor] Re: Fwd: FW: NALOG ZA SANITETSKI PRIJEVOZ

  • From: Dzenana Kruzic <po-d.kruzic@xxxxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sun, 27 Oct 2013 21:10:13 +0100

Ako sam dobro svatila taj pravni jezik,to znaci da kad saljemo pacijenta npr sa
sanitetom npr na chemo ili transfuziju ili obican pregled i znamo da ce se
vratiti
,lijecnik bolnice mu daje nalog za povratak?
i nije jasno dali se radi o dva odvojena obrasca...gore od kineski....
Nanou

--
Sent from my Android phone with K-9 Mail. Please excuse my brevity.