[smartdoctor] Re: Fwd: Dopis za HZZO

  • From: Vikica Krolo <vikica.krolo@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 15 Oct 2014 22:56:38 +0200

Ljiljo, znaš moje mišljenje o ugovoru sa HZZO-om (i dalje nepotpisnik).
Ali kako mi je stalo do svih kolega (i potpisnika i nepotpisnika) normalno
da se slažem da se poveća hladni pogon.
Ali, razlog, potpisivanje zakupa (još jedna kapitulacija,  kao i ugovor sa
HZZO-om) je krivi razlog za podizanje hladnog pogona - to je samo
popravljanje štete.
Ok. Treba i štetu popraviti.
Ali do kada ćemo stalno popravljati štetu, zašto dozvoljavamo da do nje
uopće dođe.

Primjer:
Puno sam pisala o zakupu u SD županiji.
I ovdje je pola PZZ potpisalo nepovoljan ugovor (1570 kn, 40 sati tjedno, i
još puno drugih gluposti) i oni plaćaju od 1.6.
Druga polovica zakupaca još uvijek ništa ne plaća jer nije potpisala ugovor.
I normalno, ovima koji plaćaju je muka.
A tko ih je tjerao na potpisivanje kad nisu morali.

Nazire se rješenje i ovoga problema u SD županiji, ali zahvaljujući
NEPOTPISNICIMA.

U županiji smo bili više puta na pregovorima.
Sutra nam nude NOVI ugovor o zakupu, poštujući naše zahtjeve.
Ako tako i bude, napisat ću vam što smo prihvatili (svakako samo 1250 kn,
uz ukidanje svih ostalih ucjena).

A koncesije su na ministru.

I svakako SMATRAM DA KONCESIJU TREBA UKINUTI!

Lijep pozdrav
Dana 15. 10. 2014. 21:15 osoba "Ljiljana Ćenan" <ljiljana.cenan@xxxxxxxxx>